Translate

вівторок, 22 березня 2016 р.

Творчість юних..

                                               


                                                 Я    люблю мріяти .  Щовечора

                              

     


            з  наснагою книгу читать .

                 Аж ніяк не переношу фальші ,

                              Прагну справді жити , а не існувать ...

                              Я люблю , коли правда у світі панує ,

                              Не люблю , коли в душу плюють .

                               Я люблю , коли любов   вирує ,

                               І мирно люди у світі живуть .

                             Я люблю , коли радіють материнські очі , 

                              І з гордістю несу прапор моєї землі .

                              Я люблю , коли яснії ночі

                            Думку таємну  шепочуть мені ...

Немає коментарів:

Дописати коментар